Ryhmäliikunta

Ryhmäliikuntatunneille valmistautuminen

Ryhmäliikuntatuntien treenijalkineiksi soveltuvat puhtaat sisäkengät. Bodybalance-tunneilla ei käytetä kenkiä, suosittelemme tekemään myös ilman sukkia. Muutoin treenivaatteeksi soveltuvat esimerkiksi t-paita sekä shortsit, trikoot tai muut joustavat housut. Tunneille ja kuntosalille kannattaa ottaa mukaan myös juomapullo ja treenipyyhe. Tunneille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Halutessasi voit varata paikkasi etukäteen, esimerkiksi sisäpyöräilytunneilla on paikkoja rajoitetutsti.
Omaa lukkoa pukukaappeihin kannattaa kuljettaa mukana. Vastaanotossa on muutamia lainalukkoja. Mahdollisuus on myös vuokrata oma kaappi tavaroiden säilytystä varten pidemmäksi aikaa.

Les Mills Bodypump

Maailman suosituin ryhmäliikuntatunti Bodypump on tunnin mittainen lihaskuntotreeni. Liikkeet tehdään levytangon ja painojen avulla mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivat painot.

Les Mills GRIT Strenght

30 min kovatehoinen intervallitreeni (HIITt) Harjoitteluvastuksena käytetään levytankoa, -painoja- Tunti tarjoaa sykkeen huippulukemiin nostavan treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä. Rasva palaa jopa useita tunteja harjoituksen lopettamisen jälkeen!

Les Mills Cxworx

Nopea ja tehokas 30 minuutin keskivartalotreeni. Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa, - selkä ja pakaralihaksia. Osassa kappaleista käytetään tuubia, vastuksellista kuminauhaa liikkeiden tehostamiseksi. Tervetuloa treenaamaan kiinteää ja vahvaa keskivartaloa!

Les Mills Bodycombat

Kamppailulajeihin pohjautuva, tavallisille kuntoilijoille suunnattu tunti. Hauskat isku ja potkusarjat yhdistettynä hyvään musiikkiin antavat kunnon adrenaliinipotkun. Sisältää liikkeitä muun muassa karatesta, kung-fusta ja thaiboxingista.

Les Mills Bodyattack

Vauhdikas ja energinen intervallitunti, joka koostuu yksinkertaisista ja tehokkaista askelsarjoista sekä lihaskunto-osuudesta, jossa vastuksena toimii oman kehon paino. Tunnista voit tehdä kevyemmän askeltaen ilman hyppyjä tai ponnistaen supertehokkaan juoksutreenin.

Les Mills Bodystep

Askellusta step-laudalle, jonka korkeutta voi säätää. Iloinen ja menevä musiikki yhdistyvät yksinkertaisiin ja sporttisiin askelyhdistelmiin.Voit tehdä tunnista kevyemmän askeltaen ilman hyppyjä tai sykkeen huippulukemiin nostavan tehotreenin!

Les Mills Sh'bam

Yksinkertaiset mutta trendikkäät tanssiliikkeet yhdistyvät uusimpiin hittibiiseihin, klassikkokappaleiden remix-versioihin sekä latinorytmeihin. Sh’bam tunti kestää 45 minuuttia ja koostuu 12 erityylisestä kappaleesta. Jokainen voi valita itselleen sopivimmat vaihtoehdot.

Les Mills Bodybalance

Pilateksen, joogan ja tai chin liikkeistä koostuva rauhallinen ryhmäliikuntatunti. Tunti vahvistaa keskivartalon lihaksia, parantaa tasapainoa, liikkuvuutta, ryhtiä ja keskittymiskykyä. BodyBalance tarjoaa fyysisen treenin lisäksi sisäistä tasapainoa ja harmoniaa, tunnin lopussa rentoutus.

Les Mills Bodyvive

bodyVive-logo

45 min. cross-training tunti, joka nostaa sykettä, vahvistaa lihaksia ja parantaa keskivartalon hallintaa. Tunnin alussa tehdään yksinkertaisia kehoa lämmittäviä liikkeitä. Ensimmäinen varsinainen treeniosio koostuu sykettä nostavista perusliikkeistä. Toisessa treeniosiossa tehdään toiminnallista voimaa kehittäviä liikkeitä, joissa käytetään lisätehona vastuskuminauhaa, eli tuubia. Tunti päättyy aktiiviseen palautukseen. Sopii kaikille, jokainen voi valita itselleen sopivimmat vaihtoehdot!

Spinning

Hauskaa ja tehokasta sisäpyöräilyä vaihtelevassa mielikuvitusmaastossa. Vastusta ja polkurytmiä säädellään musiikin, maaston ja oman kuntotason mukaan. Spinning sopii kaikille, sillä vastusta ja polkunopeutta voi säädellä itse.

Toiminnallinen kiertoharjoittelu
 

40 minuutin tehokas HIIT-tyyppinen treeni jumppasalissa Personal Trainerin ohjauksessa. Treenipisteitä, joissa välineinä käytetään mm. köysiä, kahvakuulia, levytankoa ja oman kehon painoa. Nostaa sykettä, kehittää voimaa, kestävyyttä ja haastaa käyttämään koko kehoa monipuolisesti.

Pilates

Peak Pilates perustuu vahvasti Joseph Pilateksen oppeihin eli klassisen pilateksen kehittäjän luomaan suosittuun pilates metodiin Pilatesharjoittelu kehittää voimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta, kehonhallintaa, kehotietoisuutta sekä keskittymiskykyä. PeakPilatesta kurssimuotoisena. Uusia ryhmiä alkaa tasaisin väliajoin. Seuraa ilmoittelua ajakohtaista palstalla sekä facebookissa. Mahdollisuus kokeilla Pilatesta myös kertamaksulla osallitumalla jo pyöriviin ryhmiin. Syksyn 2017 pilatesryhmät keskiviikkoisin klo 18.40 13.9. alkaen ja torstaisin klo 16.30 14.9. alkaen.

Ota yhteyttä