Ohjatut tunnit

Tarjoamme monipuolisen valikoiman erilaisia ryhmäliikuntatunteja, mm. Les Millsin suositut konseptitunnit. Lisäksi pienryhmätunteina ilmajoogaa ja pilatesta. Kaikkien tuntien kuvaukset löydät tämän sivun alaosasta.

Tunneille valmistautuminen

Ryhmäliikuntatuntien treenijalkineiksi soveltuvat puhtaat sisäkengät. Bodybalance-tunneilla ei käytetä kenkiä, suosittelemme tekemään myös ilman sukkia. Muutoin treenivaatteeksi soveltuvat esimerkiksi t-paita sekä shortsit, trikoot tai muut joustavat housut. Tunneille ja kuntosalille kannattaa ottaa mukaan myös juomapullo ja treenipyyhe. Ryhmäliikuntatunneille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, ainoastaan Spinning- tunneille suosittelemme paikan varaamista etukäteen. 

Pilates ja ilmajoogaunnit pyörivät kurrismuotoisina.  Ilmajoogaan vaatetuksena vähintään polvitaipeisiin yltävät housut sekä kainalot peittävä paita. Hygieniasyistä ilmajoogatunneille vain puhtailla, kuivilla liikuntavaatteilla, ilman voimakasta meikkiä. Ei suoraan ryhmäliikuntatunneilta tai kuntosalilta hikisenä. Korut ja vaatteet, joissa on vetoketjuja tai teräviä koristeita saattavat vahingoittaa ilmajoogakangasta, joten jätähän ne pois. Ilmajooga- ja pilatestunneilla ei käytetä kenkiä, sukat voi halutessaan pitää jalassa. Alkavat ryhmät näet ajankohtaista-palstalta. 

Les Mills Bodypump

Maailman suosituin ryhmäliikuntatunti Bodypump on tunnin mittainen lihaskuntotreeni. Liikkeet tehdään levytangon ja painojen avulla mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivat painot.

Les Mills GRIT Strenght

30 min kovatehoinen intervallitreeni (HIITt) Harjoitteluvastuksena käytetään levytankoa, -painoja- Tunti tarjoaa sykkeen huippulukemiin nostavan treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä. Rasva palaa jopa useita tunteja harjoituksen lopettamisen jälkeen!

Les Mills Cxworx

Nopea ja tehokas 30 minuutin keskivartalotreeni. Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa, - selkä ja pakaralihaksia. Osassa kappaleista käytetään tuubia, vastuksellista kuminauhaa liikkeiden tehostamiseksi. Tervetuloa treenaamaan kiinteää ja vahvaa keskivartaloa!

Les Mills Bodycombat

Kamppailulajeihin pohjautuva, tavallisille kuntoilijoille suunnattu tunti. Hauskat isku ja potkusarjat yhdistettynä hyvään musiikkiin antavat kunnon adrenaliinipotkun. Sisältää liikkeitä muun muassa karatesta, kung-fusta ja thaiboxingista.

Les Mills Bodyattack

Vauhdikas ja energinen intervallitunti, joka koostuu yksinkertaisista ja tehokkaista askelsarjoista sekä lihaskunto-osuudesta, jossa vastuksena toimii oman kehon paino. Tunnista voit tehdä kevyemmän askeltaen ilman hyppyjä tai ponnistaen supertehokkaan juoksutreenin.

Les Mills Bodystep

Askellusta step-laudalle, jonka korkeutta voi säätää. Iloinen ja menevä musiikki yhdistyvät yksinkertaisiin ja sporttisiin askelyhdistelmiin.Voit tehdä tunnista kevyemmän askeltaen ilman hyppyjä tai sykkeen huippulukemiin nostavan tehotreenin!

Les Mills Sh'bam

Yksinkertaiset mutta trendikkäät tanssiliikkeet yhdistyvät uusimpiin hittibiiseihin, klassikkokappaleiden remix-versioihin sekä latinorytmeihin. Sh’bam tunti kestää 45 minuuttia ja koostuu 12 erityylisestä kappaleesta. Jokainen voi valita itselleen sopivimmat vaihtoehdot.

Les Mills Bodybalance

Pilateksen, joogan ja tai chin liikkeistä koostuva rauhallinen ryhmäliikuntatunti. Tunti vahvistaa keskivartalon lihaksia, parantaa tasapainoa, liikkuvuutta, ryhtiä ja keskittymiskykyä. BodyBalance tarjoaa fyysisen treenin lisäksi sisäistä tasapainoa ja harmoniaa, tunnin lopussa rentoutus.

Bollywood

55 minuutin iloinen, intialaistyylinen tanssitunti. Musiikki on rytmikästä, iloista ja flirttailevaa. Tunnilla opetellaan helpohko koreografia hymyssä suin. Koreografia vaihtuu muutaman kerran välein. Tunnille voit kuitenkaan tulla mukaan koska tahansa. Aiempaa kokemusta tanssillisista tunneista ei tarvita. Sopii kaikille tansillisten tuntien ystäville!

Spinning

Hauskaa ja tehokasta sisäpyöräilyä vaihtelevassa mielikuvitusmaastossa. Vastusta ja polkurytmiä säädellään musiikin, maaston ja oman kuntotason mukaan. Spinning sopii kaikille, sillä vastusta ja polkunopeutta voi säädellä itse.

Pilates

Perustuu Joseph Pilateksen oppeihin eli klassisen pilateksen kehittäjän luomaan suosittuun pilates metodiin. Pilatesharjoittelu kehittää voimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta, kehonhallintaa, kehotietoisuutta sekä keskittymiskykyä. Pilatesta kurssimuotoisena. Uusia ryhmiä alkaa tammikuun alussa sekä syyskuun alussa. Seuraa ilmoittelua ajakohtaista palstalla sekä facebookissa. 

Ilmajooga

Ilmajoogassa perinteiseen joogaan pohjautuvat liikkeet saavat vaikutteita ilma-akrobatiasta, luoden monipuolisen treenin koko keholle. Tunnilla apuvälineenä käytetään vyötärön korkeudella olevaa kangaslenkkiä eli hammockia. Katosta kiinnitetyn pitkän kangaslenkin avulla voidaan tukea kehon painoa, ja tehdä siten vaativiakin liikkeitä turvallisesti ja rauhallisesti. Ilmajooga vahvistaa lihaksia, parantaa kehonhallintaa ja liikkuvuutta. Ilmajooga sopii usein lievien selkävaivojen hoitamiseen.

Ota yhteyttä